Συχνά έχετε το απόθεμα, τους ανθρώπους και την ευκαιρία να το κάνετε αυτό αλλά δεν αρκεί. Αυτό όχι μόνο οδηγεί σε περισσότερη κίνηση, αλλά κάνετε τους πελάτες να αισθάνονται ασφαλείς στο κατάστημά σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να επωφεληθείτε από τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές που μπορεί να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές, αλλά στερούνται αυτής της αίσθησης της κοινότητας. Μπουτίκ, αύξηση πωλήσεων, λιανικές πωλήσεις, τεχνικές πώλησης, συμβουλές πώλησης.
Αυξήστε τις πωλήσεις σας στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μικρές τροποποιήσεις. Μια εντατική μελέτη των επιχειρηματικών λύσεων της dionco και της microsoft διαπίστωσε ότι το περισσότερες συναλλαγές ισοδυναμούν με περισσότερα έσοδα, σωστά;
Προσαρμογή του εαυτού σας στα καταστήματα λιανικής
Για να αυξήσετε τα έσοδα, πρέπει να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική εμπειρία πελατών. Όπως προαναφέρθηκε, όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για μάρκες ή προϊόντα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτούν ένα φυσικό κατάστημα για να τα αγοράσουν. Είναι εξίσου σημαντικό να μπορείτε να ακούτε προσεκτικά, να σκέφτεστε κριτικά και να εφαρμόζετε έξυπνα αποτελεσματικές τεχνικές πωλήσεων. Για να αυξήσετε περαιτέρω τις πωλήσεις λιανικής, σκεφτείτε να μετατρέψετε την επιχείρησή σας από ένα απλό κατάστημα σε προορισμό. Η πορεία για τη βελτίωση των λιανικών πωλήσεων ξεκινά με τη βελτίωση της ποιότητας των πωλήσεων. Αλλά η προσέλκυση νέων πελατών δεν είναι ο μόνος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Από πολυκαταστήματα και εστιατόρια έως αποθήκες και διαδικτυακούς λιανοπωλητές, τα περίπτερα λιανικής ipad μπορούν να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι λιανοπωλητές δραστηριοποιούνται.
Πώς να αυξήσετε τις λιανικές πωλήσεις
Ο πιο προφανής τρόπος ενίσχυσης των πωλήσεων είναι η αύξηση της ποσότητας των πωλήσεων. Η προσαρμογή των ραφιών σύμφωνα με το επιχειρηματικό θέμα είναι ένας καινοτόμος τρόπος για να προσελκύσετε πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Αυτές είναι μόνο μερικές ιδέες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις στη λιανική σας επιχείρηση. Τι πρέπει να γνωρίζουν οι λιανοπωλητές για τις βασικές τιμές. Ωστόσο, τα κέρδη είναι χαμηλά και η φθηνότερη επιλογή είναι σπάνια η καλύτερη επιλογή για τον πελάτη. Συμβουλές για τους διαχειριστές λιανικής για να κάνουν ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα για τους εργαζόμενους. Το αστείο με την αύξηση των πωλήσεων είναι ότι δεν χρειάζεται πάντα μια τεράστια αλλαγή στο κατάστημά σας για να το κάνετε αυτό. Ξανά και ξανά, οι λιανοπωλητές επιστρέφουν σε αυτό το ιστολόγιο για να μάθουν πώς να πουλάνε περισσότερα στο λιανικό εμπόριο.
Δημιουργήστε τις δικές σας διακοπές
Οι περισσότεροι λιανοπωλητές γιορτάζουν μόνο τις εθνικές εορτές. Όμως, οι άνθρωποι λατρεύουν να γιορτάζουν. Αγαπούν τον ενθουσιασμό. Γιατί λοιπόν να περιμένουμε τις μεγάλες γιορτές; Δημιουργήστε τις δικές σας διακοπές. Εξετάστε διασκεδαστικά πράγματα που κάνει ή πουλάει το κατάστημά σας και τους πελάτες που ψωνίζουν μαζί σας και στη συνέχεια κάντε διακοπές γύρω από αυτό. Ακριβώς όταν νομίζετε ότι ήρθε η ώρα να μειώσετε τα χρήματα σας για το μάρκετινγκ, μάλλον θα πρέπει να διαφημίζεστε περισσότερο. Είναι συνετό να αυξήσουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ σε πιο αργές περιόδους πωλήσεων επειδή υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός και λιγότερα χρληματα καταναλωτών.
Εξετάστε διαφημίσεις εφημερίδων, περιοδικά, ειδικές δημοσιεύσεις και άλλες μορφές μάρκετινγκ.
Ένας πολύ καλός τρόπος για να γίνει αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις που απομένουν. Αυτά είναι κενά στο χαρτί που είναι “τρύπες” για την τοπική εφημερίδα.
Απλώς δημιουργείτε μια διαφήμιση επωνυμίας στην οποία η εφημερίδα μπορεί να ρίξει κατά την κρίση της. Για παράδειγμα, για καταστήματα παπουτσιών, η διαφήμισή μας μπορεί να είχε έναν τίτλο που έλεγε “Πόδια που πληγώνονται; Μπορούμε να βοηθήσουμε”. Το κλειδί, ωστόσο, ήταν ότι η διαφήμιση ήταν τόσο ένα κίνητρο πωλήσεων όσο και ένα παιχνίδι επωνυμίας. Φροντίστε να μιλήσετε με εταιρεία που διαθέτει εξειδίκευση σε εξοπλισμούς καταστημάτων.
Δημιουργήστε ένα Buzz
Κάθε φορά που συμβαίνει κάτι αξιοσημείωτο στην επιχείρησή σας, στείλτε ένα δελτίο τύπου στα μέσα ενημέρωσης. Η ιδέα είναι να αποκτήσετε οποιαδήποτε δωρεάν κάλυψη είναι δυνατή. Συμμετέχετε σε εκδηλώσεις της κοινότητας. Εξετάστε το ενδεχόμενο να οργανώσετε μαθήματα, συναντήσεις ή άλλες εκδηλώσεις δικτύωσης στο κατάστημα λιανικής σας. Χρησιμοποιήστε μια μοναδική προωθητική εκδήλωση για να δημιουργήσετε ένα θόρυβο για την επιχείρησή σας.
Εξετάστε τη στρατηγική τιμολόγησής σας
Όταν αγοράζετε και τιμολογείτε προϊόντα, βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει υπόψη το κόστος των προϊόντων και ότι το κατάστημα λιανικής σας είναι σε θέση να αποφέρει κέρδη σε αυτό το σημείο τιμής. Η τιμή του προϊόντος σας πρέπει να είναι ανταγωνιστική, αλλά ακόμα κερδοφόρα. Τελικά, η σωστή τιμή είναι η τιμή που είναι διατεθειμένος να πληρώσει ο πελάτης για το προϊόν.
Επωφεληθείτε από τις στρατηγικές διασταυρώσεων και τις ευκαιρίες πώλησης παρορμήσεων. Χρησιμοποιήστε τεχνικές φωτισμού και δημιουργικές οθόνες για να προσελκύσετε πελάτες. Παίξτε βίντεο για εκπαίδευση προϊόντων, ψυχαγωγία πελατών και οποιαδήποτε άλλη αύξηση ή προωθητική σύνδεση. Συμμετέχετε όλες τις αισθήσεις στο οπτικό σας εμπόριο. Θυμηθείτε, ένα ενεργειακό κατάστημα είναι ένας μαγνήτης. Συνδεθείτε με τον Πελάτη Η άριστη εξυπηρέτηση πελατών είναι το κλειδί για την αύξηση των πωλήσεων. Ακούστε τον πελάτη σας για να καταλάβετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες του. Στη συνέχεια, εκπαιδεύστε τον/την για τα προϊόντα. Τέλος, ενημερώστε τον πελάτη ότι εκτιμάτε την επιχείρησή του. Προσφέρετε υπηρεσίες και προϊόντα προστιθέμενης αξίας.
>Δημιουργήστε μια λίστα αλληλογραφίας ζητώντας στοιχεία επικοινωνίας από κάθε πελάτη. Θυμηθείτε, ο πελάτης αναζητά μια εμπειρία και όχι μόνο ένα προϊόν. Να είστε Κοινωνικοί Το πιο εύκολο, πιο οικονομικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι τα κοινωνικά μέσα.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια σταθερή ροή δραστηριοτήτων στο διαδίκτυο. Οι πελάτες που βλέπουν μια αναταραχή δραστηριότητας από εσάς και μετά περιόδους σιωπής γνωρίζουν ότι είστε μόνο στο διαδίκτυο επειδή οι πωλήσεις μειώνονται. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως το μέρος για να ψωνίσετε και να αγοράσετε. Διαχειριστείτε τα χρήματά σας Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν ένα προφανές βήμα, αλλά ως φορείς λιανικής, μπορούμε να εμπλακούμε πολύ στις μικρές λεπτομέρειες της επιχείρησής μας, ώστε να χάσουμε τα οικονομικά μας.
Δημιουργήστε έναν προϋπολογισμό, μάθετε πού δαπανάται κάθε δεκάρα, παρακολουθήστε τις ταμειακές ροές και ελέγξτε το απόθεμα. Δημιουργήστε ένα συμβάν Μερικές από τις πιο επιτυχημένες μέρες μας ήταν κατά τις χειρότερες περιόδους πωλήσεων του έτους. Αυτό το πετύχαμε συνεργαζόμενοι με μια τοπική φιλανθρωπική οργάνωση και δημιουργώντας μια εκδήλωση στο κατάστημά μας. Για παράδειγμα, κάναμε μια εκδήλωση το Σαββατοκύριακο τον Φεβρουάριο (συνήθως ένας νεκρός μήνας για εμάς) που είχε τα καταστήματά μας ως σημείο εκκίνησης για προϊόντα βρεφικής φροντίδας όπως πάνες και λοσιόν που θα χρησιμοποιούνταν στο τοπικό καταφύγιο.
Μια τοπική φιλανθρωπική οργάνωση, παρείχε προϊόντα και υπηρεσίες σε βρέφη αστέγων γονέων. Χτίσαμε αξιοπιστία με την τοπική μας κοινότητα, αυξήσαμε τις πωλήσεις μας και βοηθήσαμε μερικά μωρά που έχουν ανάγκη ταυτόχρονα.